maandag 17 september 2007

Boomzwammen in augustus

De fysiotherapeute die mij behandelt voor mijn frozen shoulder adviseerde mij een cursus Nordic Walking te gaan doen omdat de schouderbewegingen die daarbij horen het genezingsproces kunnen bevorderen. Het leuke van de cursus is dat de lessen steeds plaats vinden tijdens een wandeling op verschillende mooie plekken rondom de stad Groningen. De derde les wandelden we rondom Noorddijk, een klein dorpje ten oosten van de stad. Onderweg kwamen we deze prachtige boomzwammen tegen. Gelukkig had ik mijn camera in de auto liggen en was het na afloop van de wandeling nog net licht genoeg om een paar prachtige foto's te maken!


Credits
papers, tag. loop and staples: Kim Broedelet; overlay: Pillowgirl;
straight ribbon: Bunny Cates; curled ribbon: Sara Marie;
brad: Retrodiva; wordart inspired by Tina Chambers
photograph: Sonja van der Winden

Geen opmerkingen: