maandag 24 september 2007

Mijn Betovergrootouders

Dit zijn - na de inleiding - de eerste twee bladzijden uit mijn In Memoriam Album. De foto is de oudste foto die ik heb kunnen vinden van mijn familie. Van mijn betovergrootmoeder ben ik niet zoveel te weten gekomen, maar over mijn betovergrootvader heb ik wel wat verhalen gehoord. Die komen nog wel aan bod bij een latere bladzijde. Allebei mijn betovergrootouders zijn voor de oorlog overleden en hebben dus niet meer hoeven meemaken dat van hun acht kinderen er maar een de oorlog heeft overleefd........


Credits
envelopes, journaling paper en flower: Teri Hanson; lace: Wool Sweater Street; tag: Misty Cato; old music journaling paper: Dranet



Credits
background, curled ribbon: Teri Hanson; journal strips (colored) Misty Cato; antique notecard: Maria da Silva; old watch: LaLaLime; lace: Bodhi Creations

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Sonja nu lukt het wel om een reactie te plaatsen.
Wat word het album mooi hoor.
Ik ben benieuwd naar meer.
Groetjes Lilian.