vrijdag 21 september 2007

Mijn Overgrootmoeder

Een paar jaar geleden – vlak na het overlijden van mijn moeder - ben ik druk bezig geweest om uit te zoeken wat er met mijn joodse familie is gebeurd tijdens en na de Tweede Wereldoorlog. Alle informatie en foto's die ik heb verzameld heb ik opgeborgen in een grote zwarte multoband. Ik ben al een poosje van plan om een scrapalbum over hen te maken en af te laten drukken en vandaag heb ik daarvoor de eerste bladzijde gemaakt. Het is een van de bladzijden die in het boek komen over mijn overgrootmoeder Anne Werkendam, die leefde van 18 november 1879 tot 5 februari 1943.


Credits
kit: Blue Waltz van Teri Hanson; overlay: Natasha W.;
folded ribbon: Alexa; antique threadcutter, thimble and cissors: Kim Broedelet;
lace: Wool Sweater Street

Geen opmerkingen: