vrijdag 5 oktober 2007

Creative Team DZines by Teri

Wow, Teri Hanson van DZines by Teri heeft mij uitgenodigd om lid te worden van haar Creative Team! Ik heb er zelfs nooit over gedacht om te reageren op een CT Call, maar als je uitgenodigd wordt is het natuurlijk wel even wat anders! Ik heb er eerst een poosje over nagedacht en daarna met Teri afgesproken dat ik het 3 maanden wil proberen en dat we dan weer verder kijken. Ik ben benieuwd hoe het mij bevalt, ik ben natuurlijk niet gewend om scrapsels te maken in opdracht en ik ben ook een erg onregelmatige scrapper (en blogger lol). We zullen zien...........

Dit is de pagina waarmee Teri mij gaat voorstellen op haar CT pagina:


Credits
kit: World Traveler van Teri Hanson

1 opmerking:

Anoniem zei

Nogmaals van harte met je nieuwe baan,ze kunnen trots zijn op zo'n lid,die van die mooie scraps maakt.
Groetjes Lilian.