zaterdag 3 november 2007

Bragbook

Mirre krijgt haar eigen bragbookje :-) Ik ben er een aan het maken van de foto's die ikzelf van haar gemaakt heb op Schiermonnikoog in combinatie met de foto's die Hans Meerbeek van haar heeft gemaakt. Hij heeft nog veel meer hele mooie foto's gemaakt die dag, het is zeker de moeite waard om even in zijn gallerie te gaan kijken: Schiermonnikoog
Ik heb nu 8 bladzijden van het bragbook af, ze zijn allemaal gemaakt met de kit Ocean View van Misty Cato. Een heel toepasselijke kit voor al die strandfoto's :-) Voorlopig heb ik scrapsels afgedrukt en in een fotomapje gedaan en dat ziet er al heel leuk uit, maar het is de bedoeling dat ik als alles klaar is er een echt boekje van laat drukken!

















2 opmerkingen:

Misty Cato zei

Love your brag book. The colors complete your dog so well and you've really captured his personality! Thanks for sharing it with me. Misty Cato

Anoniem zei

Wat een prachtig brag book is het aan het worden,zekers de moeite waard.En daar mag je best mee pronken hoor.
Groetjes Lilian.