zondag 14 oktober 2007

Een dagje Schier

Ik ben met Lilian en Hans en Helga en natuurlijk Mirre en Ashly lekker een dagje gaan uitwaaien op Schiermonnikoog. Het was heel mistig, maar gelukkig wel de hele dag droog en helemaal niet koud. We zijn begonnen met een lange strandwandeling met de wind in de rug vanaf De Marlijn naar het Noderstraun Hotel. Daar hebben we lekker gegeten en daarna zijn we de Badweg afgelopen naar het dorp. In het dorp hebben we rondgeslenterd en winkeltjes gekeken en natuurlijk hebben we warme chocola en appeltaart genomen, we konden er zelfs bij op het terras zitten. Toen de zon doorbrak zijn we wat vroeger naar de pier gegaan dan nodig was omdat we daar ook nog wat foto's wilden maken.
Het was een heerlijke dag die van mij nog veel langer had mogen duren!
Ik heb weer veel geleerd van de manier waarop Hans foto's neemt, maar ik ben me er ook weer erg van bewust geworden dat ik nog heeeeeeeeeeeeeeeel veel te leren heb! Maar dat geeft niet, ik heb er nog steeds plezier in en al zijn mijn foto's technisch nog lang niet goed, ik vind ze toch best leuk :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo wat een mooie foto's maar dat kan ook niet anders na zo gezellig dagje op Schier.
Groetjes Lilian.