donderdag 18 oktober 2007

De trouwfoto van mijn ouders

Deze foto heb ik gevonden in een oude doos met foto's onderin mijn vaders linnenkast. Op de foto staan mijn vader en mijn moeder op hun trouwdag, vlak na de oorlog. Ze hadden bijna geen spullen en vrijwel geen geld maar wilden toch niet langer wachten. Ik vind dat ze er erg gelukkig uitzien, maar ik vind het moeilijk om me voor te stellen dat ze zo jong zijn geweest.........

Ik heb deze scrap gemaakt voor de designer challenge van Stone Accents Studio met de kit Adornment van CanDesigns. Zij hebben hem geplaatst in de nieuwsbrief van deze week, leuk hè? De trouwfoto van mijn ouders in een Amerikaanse nieuwsbrief :-) Omdat ik heb toch nog wat kaal vond heb ik er later nog een paar zelfgetekende doodles en een bloemetje aan toegevoegd.



Credits
kit: Adornment van CanDesigns
flower: unknown
doodle: Sonja van der Winden

Geen opmerkingen: